Güei celebrose la I Ruta de les Bodegues de Cembranos, y con esi nome, Joaquin y yo pensamos que sería un eventu de tipu enolóxicu y social, basau en la cultura del vino (vamos que pensamos que dibamos dir de bodega en bodega chumando vino), pero resulto ser una carrera pedestre....y ya puestos en faena pues a correr toca.
De la carrera cabe decir que el principal protagonista fueron el fríu y l'aire. Na salida facía un cutu que escarabayaba el pelleyu y en cuanto salimos del Cembranos, entamamos a lluchar escontra un fuerte vientu de cara. Por lo demas, el circuitu foi mixtu, un 60% del circuitu discurre per camín de tierra en bon estau (pistes de concentración y servidumbres de pasu), el 25% per caleyes de tierra (col firme irregular) y yerba (incluyendo un pequeño tramu per campu traviesa) y el 15% restante per carretera y caís asfaltaes. El circuitu ye cenciellu y ensin cuestes pronunciaes, u otres dificultaes reseñables . Sicasí facese per monótomu porque discurre por un páramu y ta formau por rectes llarges.
A títulu particular percorrí los 7.960 metros que me marcaba el Garmin en 36:58 (a 4:39/ km) marcando unos parciales de: Km1: 4:42; Km2: 4:46, Km 3: 5:04, Km 4: 4:53; Km 5: 4,43, Km 6: 4,41; Km 7: 4:28, Meta: 3,40.
Bien de sensaciones y ensin moleties nel tendón d'Aquiles drechu, que taba dandome guerra dende la Peña del Tren.
No hay comentarios:
Publicar un comentario